Vill du bli medlem i HMJF?

Är du privatperson och över 18 år, kan du bli medlem för 350 kr per år. Ungdom under 18 år betalar 100 kr per år. Familjemedlemskap kostar 600 kr per år för familj som är skriven på samma adress.

Är du intresserad av att bygga vidare på anläggningen? Vill du vara funktionär vid visningarna? Du är välkommen att bli medlem och hjälpa till med det som du har intresse av. Vi har många olika områden som kan passa dig.

Du behöver inte vara aktiv modelljärnvägare för att bli medlem. Intresserade som vill stödja oss är lika välkomna som medlemmar.

För företag eller organisationer som vill bli medlem har vi olika möjligheter. Läs mer om vilka möjligheter som finns.

Du blir medlem genom att anmäla att du vill bli medlem. Detta kan du göra i kontaktformuläret.

Ange namn, adress, telefonnummer och e-postadress så får du alltid aktuell information från föreningen.

Vi kontaktar dig innan du blir medlem så vi kan säkerställa att inga uppgifter blivit fel när du anmält dig. Efter ett tag kommer du att få meddelande om att betala in medlemsavgiften.

Medlemskapet är för kalenderår. Om du blir medlem under november eller december så betalar du medlemsavgiften för kommande år och får vara med de två sista månaderna gratis.

Kontaktformulär för medlemsansökan